top of page

L'horror que agrada.

ROGER PADULLÉS

El passat 24 d'octubre el Life Victoria oferia una proposta de Roger Padullés, un programa íntegrament de dones compositores.

El programa va ser interpretat pel mateix Roger Padullés, Rubén Fernández i comptava amb la col·laboració de Marta Cardona i Laia Puig.

Vegeu les crítiques.


Revista Musical Catalana Veus de dones. Per Mònica Pagès. "...Roger Padullés, acompanyat pel teclat precís i expressiu de Fernández Aguirre, va abordar amb solidesa i amb el lirisme del seu color de veu, d’uns aguts fins i ben traçats." "El diàleg que es va establir entre tots quatre músics va agafar volada i una profunda emoció que va portar el recital fins a un clímax que quedava reforçat per l’acústica excel·lent de la Sala Alícia de Larrocha de L’Auditori, amb les cordes de Marta Cardona i de Laia Puig ressonant-hi de manera diàfana, com si fossin les veus invisibles però punyents d’aquestes dones. Va ser un plaer escoltar-les en una emoció justa, sense exageracions, que va ser molt ben copsada en els arranjaments que en va fer Francesc Cassú." Podeu llegir la crítica complerta aquí.

Ara La maduresa d'un artista al servei d'un gran programa. Per Jaume Radigales "Les obres d’Amy Beach, Nadia i Lili Boulanger i Ilse Weber van fluir sense problemes amb la interpretació magnífica i dramàticament continguda de Padullés, un tenor que ha sabut mostrar la seva maduresa artística al llarg de quinze anys de carrera ben planificada, dosificada intel·ligentment i sempre atenta a un instrument cuidat, i que quan cal afronta riscos i reptes com els que plantejava aquest concert." Podeu llegir la crítica complerta aquí.

Opera Actual Barcelona: Padullés canta al amor y al horror Per Aniol Costa-Pau Es, sin duda, un repertorio poco frecuente y difícil de mezclar, ya que transita desde al amor al horror, pero Padullés superó el reto con muy buena nota. Durante todo el recital ofreció un timbre de voz cuidado y cálido, con una proyección de volumen que en los momentos de mayor intensidad abrumaba el público de la acogedora sala Alicia de Larrocha de l’Auditori barcelonés. Y, al mismo tiempo, esa potencia contrastaba con la delicadeza y la precisión con la que el tenor acometía los pianissimi, la mayoría en finales de frase, con los que compungía a los espectadores. Podeu llegir la crítica complerta aquí.

Barcelona clàssica El lied femení en la seva magnitud. Amy Beach, les germanes Boulanger i Ilse Weber al LIFE Victoria. Per Elisenda Canals ... la primera petita dosi de dramatisme, que tant Padullés com Fernández brodaren a la perfecció... La primera part del programa, interpretada pel duo masculí, demostrà un treball profund d’harmonia, que ambdós artistes semblaren dominar perfectament, però també una gran sincronia, que quedà accentuada per la magnífica interpretació del pianista basc i les constants mostres d’enteniment entre ambdós músics. Podeu llegir la crítica complerta aquí.




Commenti


bottom of page